Nihče ne kupi mojega spletnega tečaja

Nekaj je narobe z mano. S tabo ali s tvojim programom? Jaz bi rekla, da je morda prej s tvojim programom ali pa s tvojim pristopom kaj narobe, kot s tabo. Ti, ki ti ne gre najbolje, razmisli, če si med tistimi, ki močno verjamejo, da točno vedo, kaj njihova stranka potrebuje?

Naj ti ne bo nerodno. Tega nas pač niso učili v šoli. Če so nas pa, potem nas je večina ta dan prešpricala. Kaj bi dala, da bi na začetku svoje coaching kariere vedela vsaj kak % tega, kar o coaching biznisu vem danes.  Že dobra tri leta sem na tej poti in na začetku niti slučajno recimo nisem razumela, kako pomembno je neprestano raziskovati trg, se pogovarjati s svojimi potencialnimi idealnimi strankami in svoje vsebine prilagajati njim.

Preden torej začneš pripravljati kakršnokoli ponudbo za svoje potencialne idealne stranke … se pogovori z njimi. To je daleč najcenejša pot do uspešne prodaje.

Pa naj te ne preseneti, če si tvoje stranke:

– ne želijo točno tega, kar se ti zdi, da si želijo;

– po svoje razlagajo svoj izziv;

– za svoj problem izbirajo drugačne besede kot ti.

Skratka. Brez presenečenj. Najprej radovedna lupa na tvoje potencialne stranke, potem pa v akcijo.

S svojimi potencialnimi idealnimi strankami je pač treba biti neprestano v stiku. Ampak res neprestano. Lahko so to ankete, lahko pogovori z njimi, lahko vprašanja na socialnih omrežjih – vse to te pripelje do boljšega razumevanja svoje stranke. In dokler je ne razumeš, ji nikakor ne moreš ničesar prodati. Ničesar.

In to je najpogostejša napaka, ki jo podjetniki delamo. Pozabimo, da nismo pojedli vse pameti tega sveta in enostavno ne vemo vsega. Ne vemo niti tega, kako smo se mi počutili, ko smo morda bili na mestu naše idealne stranke. Samo mislimo, da vemo, ampak prav zares – ljudje kar hitro pozabljamo. Pa tudi svet se spreminja. Naše okoliščine pred tremi ali petimi leti niso enake okoliščinam, v katerih so se znašle naše idealne stranke danes.

Zato ti polagam na srce:

  1. Najdi način, kako ohranjati stik s svojimi idealnimi strankami.
  2. Ko ga najdeš, ne misli, da ga ne smeš več spreminjati.
  3. Več kot kombiniraš različnih raziskovalnih pristopov (pogovori, ankete), bližje boš idealni stranki.
  4. Redno raziskuj. Naj bo radovednost tvoj middle name.

Bo šlo, a ne? Vem, da bo šlo. Samo stopiti je treba iz cone udobja, vzeti v roke lupo in aaaaaakcija!

Prijava na spoznavno kavo