Objave za izdelke je težje pisati kot objave za storitve

Aha. Tako zelo pogosto mislijo tisti, ki prodajajo izdelke. Zakaj?

  1. Ker morajo imeti fotko svojega zadnjega izdelka.
  2. Ker nikakor ne morejo enega izdelka objaviti dvakrat.
  3. Ker ko enkrat opišejo izdelek, ga ljudje poznajo in potem nimajo več kaj pisati o njem.
  4. Ker se že na sliki vidi, kakšen je izdelek in potem ni treba o njem “izgubljati besed”.
  5. Ker ne morejo vnaprej pisati objav, saj izdelki sproti nastajajo.

Juuuuuuj, koliko omejujočih prepričanj, a? Kaj pa, če je danes pravi dan, da jih vsaj malo obrnemo, če že ne za vselej spremenimo? Pa pejmo!

  1. Ni nujno, da je vedno objavljena fotka zadnjega izdelka. Lahko je, lahko ni. Pomembna je vsebina, ki te poveže s tvojimi sledilci.
  2. Lahko tudi dvakrat objaviš isti izdelek – lahko celo enako fotko, lahko ga pa drugače fotkaš. Brez skrbi, sledilci ti bodo samo hvaležni, ker sicer kakšno tvojo objavo tudi spregledajo.
  3. Čim večkrat in na čim več različnih načinov opiši svoje izdelke. Ne skrbi, ljudje si ne printajo in dajejo v fascikel tvojih objav. Večkrat kot preberejo in vidijo, večja je verjetnost, da se v njih zbudi želja po nakupu.
  4. Piši o sebi, o tem, zakaj to delaš, kaj je tvoja zgodba, zakaj je ta izdelek nastal, komu je namenjen, kaj mu prinaša, zakaj je njegovo življenje lepše s tvojim izdelkom.
  5. Vsaka zgodba, ki si jo pripoveduješ, in te omejuje pri tem, da ne bi napisal/-a več objav, te samo zavaja. Ni razloga, da ne bi objav pisal/-a tudi naprej.

Lahko napišeš objavo o izdelkih, ki so že nastali, lahko govoriš o pomembnih datumih za tvoje izdelke, lahko govoriš o tem, zakaj sploh izdeluješ te izdelke, lahko govoriš o super zadovoljnih strankah … vidiš? Vse to te bo s tvojimi sledilci veliko bolj povezalo kot neobjavljanje ali pa skopo objavljanje zgolj slik izdelkov in nekaj vrstic teksta. Torej objav za izdelke ni nič težje pisati kot objav za storitve.

Morda prav ti prodajaš izdelke? Se ti zdi, da ti gre pisanje objav dobro od rok? Ti kdaj zmanjka idej? Te kdaj ujame katero od zgornjih omejujočih prepričanj?

Nič hudega. Sedaj veš, kako jih obrniti na glavo in spisati super objave, ki bodo vedno znova pritegnile tvoje potencialne stranke in jih spremenile v kupce. Jaz ti lahko pri tem pomagam, veš. Pokukaj v tale spletni tečajček, ki je že mnogim odprl vrata do prodaje prek objav na socialnih omrežjih. Čaka te tukaj: https://sanjakrizan.si/objave-na-izi/. Se vidiva na drugi strani.

Prijava na spoznavno kavo