»Ne verjamem, da sploh kdo bere moje objave. Kljub potrpljenju bi po vsem tem času pričakoval, da se moja ponudba začne prodajati. Izgubljam voljo.«

»Ure in ure popravljam in spreminjam moj tedenski mail za potencialne stranke in na koncu z njim ne prodam ničesar. Niti sanja se mi ne, kaj počnem narobe.«

»Ko napišem objavo, se nikoli ne sliši tako fajn, kot se je slišala v moji glavi. Moje ideje izgubijo pomen, ker jih ne znam dobro zapisati.«

»Napišem objavo, na koncu postavim vprašanje in NIHČE ne odgovori. In enako, ko govorim o moji ponudbi – nič. Kot da sem nevidna.«

»Poskusila sem že kar nekaj različnih načinov pisanja objav, ampak jih na koncu ne objavim, ker me je sram. Prav čutim, da niso moje, ampak ne vem, kako naj jih drugače napišem.«

"Sanja me je pri pisanju objav naučila veliko, najbolj mi ostaja v spominu to, da je pomembno, kako se jaz počutim ob pisanju objav, saj skozi njih stranke začutijo mojo energijo. Dobila sem potrditev, da jih lahko nekaj zapišem tudi na zalogo, ko sem v dobri energiji in si tako z načrtovanjem objav vnaprej še olajšam pisanje objav. S Sanjino pomočjo tudi vem, da mora biti moja komunikacija dosledna in jasna ter napisana tako, da se z njo približam svojim strankam. Objave so zelo pomemben most vzpostavitve zaupanja s strankami, zato je res koristno, da vemo kako jih pisati!"
Tina Simčič, tvoja podpora pri odpravljanju navlake na lahkoten, a učinkovit način.

"Zdelo se mi je, da je mojih objav dovolj in da v njih govorim dovolj o sebi. Šele ko sem se naučila pisati takšne objave, ki me srčno povežejo z mojimi sledilci in mi je prišlo vsakodnevno objavljanje v kri, je tudi prodaja stekla. Veliko lažje je prodati nekomu, s komer že vzpostaviš odnos, kot popolnemu tujcu. In vedno se spomnim Sanjinih besed, da ko se mi zdi, da se mi že bruha od tega, kolikokrat sem nekaj povedala, sem še premalo pisala o tem."
dr. Tina Mele, zelena čarovnica.

“Moje objave večinoma delam po "skritem receptu", ki me ga je naučila Sanja. Prej sem velikokrat pozabila na kakšno "sestavino", sedaj se mi to več ne dogaja. CTA na koncu nikoli več ne izpustim. In ker sem precej planiran človek, enako naredim z objavami, pišem jih vnaprej, prav tako pa vsakodnevno zapisujem ideje, kaj bi lahko mojim sledilcem še sporočala in jih naučila s področja uporabne psihologije za njihovo življenje in delo.”
Mateja Videčnik Sušec, psihologija & coaching.

"Odkar sem pričela delati s Sanjo, sem dojela, da mi socialna omrežja lahko pomagajo kreirati lepšo realnost. Pri pisanju objav sem si dovolila bolj biti to, kar sem, in zares izraziti sebe ter svoje mnenje. In ljudem je to všeč. Bolj ko so objave resnične in pristne, več ljudi se odzove. Posledica je bilo več prijav na energetske terapije in na spletni tečaj. Hkrati pa sem s Sanjo dobila večje zaupanje vase in v to, da imam znanje, ki ga ljudje potrebujejo."
Katja Cesar, učiteljica meditacije in avtorica pesniške zbirke.

"Odkar pišem tako, kot sem se naučila pri Sanji, znam s svojo zgodbo stranke pripeljati do cilja. Objave so postale smiselne in vabljive. Prej sem znala samo pisati o sebi in znala sem pisati dejstva o svojem delu, povezati skupaj pa ne. Objave prej so se mi brale kot nekakšen dolgočasen časopis. Odkar delam s Sanjo, pa sem povezala svojo zgodbo s svojim delom in smislom za stranko z jasnim ciljem. Zato moje objave zdaj zares prodajajo."
Eva Dobravec, spletno članstvo LCHF klub in pilates učiteljica.

“Pisanje objav s Sanjino pomočjo je prešlo iz občutka “moram“ v „mam to“. Naučila sem se nekih okvirjev, strukture, ki mi pomaga, da so objave jasne, zanimive in da dejansko vodijo nekam, niso le same sebi namen. Pisanje je postalo zabavno, objavljanje lahkotnejše, naučila sem se celo planirati v naprej (nekaj kar sem mislila, da zame pač ni mogoče). Najpomembnejša lekcija pa je sigurno ta, da ne iščem več izgovorov, ampak samo naredim – pogosteje, lahkotneje in precej boljše.”
Manca Avsec Arnuš, Presnica.si.

“V svet objav sem stopila pol leta nazaj in sprva sploh nisem vedela, kako se objave napisejo in kaksen je njihov namen. Potem pa sem prebirala objave druzine brezpogojnih in Sanjine objave, ki so me nekoc prepricale, da sem sploh stopila v kontakt z njo in vsem tem objavam je bila skupna neka lahkotnost, nobene teze, prav vabile so k branju. Odkar sem pri Sanji, vem, da objava ni samo objava, da imajo objave trnke in klice in naslavljajo bolecine in sanje in da je vazna konsistentnost objavljanja in in … predvsem jih je s tem znanjem lazje pisati in ker vaja dela mojstra, verjamem, da sem tudi jaz na poti k lahkotnosti. ?”
Barbara Stojnšek, podpora mamam, ki šolajo na domu.

Kako je nastal ta tečaj?
Na kup sem nabrala znanje in izkušnje o tem, kaj na socialnih omrežjih deluje in kaj ne. Želim si, da se tudi ti lahkotno povežeš s svojimi sledilci in jih spremeniš v kupce.

"Zdelo se mi je, da nimam več kaj povedati. Da sem že vse povedala in da se bom samo še ponavljala. Če se bom ponavljala, bom vsiljiva in zato je bilo mojih objav zelo malo. Ko sem začela delati s Sanjo, se je število mojih objav potrojilo in to z lahkoto. Kmalu sem dojela, da objave dejansko prodajajo. Brez Sanjinega tečaja bi še vedno tavala v temi in ne bi vedela o čem pisati. Danes vem, da moje objave prodajajo in občutek je res osvobajajoč."
Lia Janželj, coachinja za razvoj intuicije.

"Prav upiralo se mi je pisanje objav, ker sem se ponavljal in ponavljal s strokovnimi besedili. Upam, da so ti teksti vseeno komu pomagali, odziva pa ni bilo. Ko mi je Sanja predstavila ta način pisanja objav, se je odziv povečal, komentarji so se pojavili bolj pogosto in dobil sem povratne informacije glede mojega dela. Kar je pa najlepše, s tem načinom se boljše povežeš z ljudmi in jim ne daješ občutka, da si "nad njimi". Otroci, najstniki ali odrasli - vsi imamo radi zgodbe, zgodbe pa povezujejo in prodajajo."
Dejan Bizjak, tvoj mentor za osebne in poslovne finance.

“Odkar delam s Sanjo je pisanje objav lahkotnejše. Predvsem sem se sprostila (prej so bile objave bolj zategnjene in formalne), vem kako začeti, da pritegne, kako povabiti h klepetu ... Včasih se razvijejo krasne debate. Z veseljem s sledilci delim objave, ki imajo uporabno vrednost (nasvete, recepte, trike ...), da dejansko začutijo, kaj lahko pri meni dobijo. Na tak način se tudi še bolj povežemo in mi zaupajo. Prej se mi je velikokrat zdelo, da nimam o čem pisati, zdaj pa se mi zdi seznam možnosti skoraj neskončen.”
Irena Rakuša, prehranska svetovalka.

Prijava

[activecampaign]

Živjo!

Prijavi se za dostop do tečajev, za urejanje nastavitev plačil, članstev ter pregled preteklih naročil.