‘Shiny object syndrom’ je bolezen sodobnega podjetništva.

To pomeni, da se navdušimo nad vsemi novostmi, idejami, projekti, ljudmi, strategijami, ki nam pridejo naproti in se vsaj na videz svetijo. Takrat bi vse naenkrat. Brez preverjanja potenciala. In ker vsega naenkrat ne moreš, si izbereš prvih 8 najbolj privlačnih idej in projektov in skačeš od enega do drugega (ja, kot kura brez glave).

Priznam, ko sem se podala na samostojno pot, sem se kmalu morala ozdraviti tega sindroma. Saj je tudi mene posrkal vase. Tako kot morda tebe. En dan sem pisala objave, potem sem par dni pisala bloge, potem se mi je zdelo super primerno iskati brezplačne nasvete coachev (in teh ni malo in seveda ne peljejo vsi v isto smer), pa spletna stran, pa FB stran, pa Linkedin, pa en mini program, pa en malo večji, pa en ogromen, pa kaj, če bi še to.

In kaj lahko rečem, ko se spomnim tega obdobja? Neprestan občutek, da mi zmanjkuje časa. Nejasna komunikacija s potencialnimi strankami. Veliko prodajnih sestankov, malo novih strank. Celi dnevi polno zasedeni, na TRR-ju pa čri, čri, čri.

Takrat sem vedela, da potrebujem fokus, strategijo in lahkotnost. In to troje sem pravzaprav že po naravi. Če me zbudiš sredi noči. Ampak sindrom bleščečih predmetov, kot to lahko lepo prevedemo v slovenščino, je hudič. In če je tudi tebe obsedel, potem je dobro, da se tega vsaj zavedaš. To je prvi korak.

Potem pa so za komunikacijo s tvojimi potencialnimi idealnimi strankami potrebni:

  1. FOKUS (Ne moreš jim razlagati o OSMIH ali več ponudbah, ki so super za njih.)
  2. STRATEGIJA (Koraki, kako jih vodiš iz točke A, kjer so danes, v B, kamor si želijo.)
  3. LAHKOTNOST (Pri bogu milem, kdo nas bo poslušal, če bomo ljudi zasuli in obremenili?)

Smo? Nismo? Dovolj je bilo ‘shiny object syndrom’ skakanja naokoli. 2021 je leto fokusa, strategije in lahkotnosti, veš to, ne? Podajmo se na to pot z vso svojo prisotnostjo.

Prijava na spoznavno kavo