Kdo sploh še ima čas brati objave, ki so daljše od 9 vrstic, pa še to je veliko? Kdo nameni eni objavi več kot 12 sekund časa? Kdo ne pogleda samo fotke in že drvi naprej in je čisto vseeno, kaj napišeš? Kdo ne obrača z očmi, ko vidi spet eno super dolgo objavo? Kdo si ne misli o tebi – jao, ta pa res nima kaj drugega početi, kot da piše objave?
Kdo? Ti povem, kdo? Tvoja idealna stranka.
Tvoja potencialna idealna stranka:
- Si vzame čas in prebere tvojo objavo, ki je daljša od 9 vrstic.
- Tvoji objavi nameni toliko časa, kolikor je objava dolga.
- Ne pogleda samo tvoje fotke.
- Ne obrača z očmi, ko se s tabo strinja in obrača z očmi, ko se ne.
- Želi o tebi in o tvoji ponudbi izvedeti še več!
No, tako. In kako to vem? Ker so bila zgornja vprašanja še pred časom – moja vprašanja. Zato vem. Iz prve roke. In zato, ker sem s pisanjem kratkih objav prikrajšala tiste, ki so želeli izvedeti več. Tisti, ki pa jih moje pisanje ni zanimalo, pa niti kratkih objav niso brali.
Boli to slišat, ne da? Mene je bolelo. Zato sem si takrat izbrala NE VERJETI. Ampak to mi ni prineslo nobene spremembe. V trenutku, ko sem se sprostila, začela pisati vse in o vsem, kar sem želela in še danes želim povedati mojim idealnim strankam … so moje objave dejansko začele delovati, torej prodajati.
Pa saj veš. Ni fora samo v tem, ali je objava dolga ali kratka. Tudi kratka lahko super deluje. A včasih ne more biti kratka, ker ne pove dovolj. Pa pomembno je, kako začneš pisati objavo. Pa kako nadaljuješ, pa koliko tebe je v njej, pa kam z njo pelješ svojo idealno potencialno stranko.
Tako da razmisli, na kakšno potovanje želiš svojo idealno stranko s svojo objavo na socialnih omrežjih zapeljati danes. Vredno je.