Včasih se je dobro vprašati, kaj je tisto, kar bodo naši sledilci odnesli od objave, ki jo napišemo. Saj vem, da to delaš, ampak vseeno, danes sem tu, da te spomnim.

Rada bi te spomnila, da tvoji sledilci NE iščejo:

Neham, ne? Vem, vsakdo od nas se lahko v kateri od teh točk najde. Ampak če vemo, da to ne deluje, potem lahko naredimo drugače.

1. Lahko delamo na tem, da se z našimi sledilci povežemo.
2. Da se ob nas čutijo razumljene, videne in slišane.
3. Da ob naši objavi občutijo, da so se nekaj novega naučili, dobili nek drugačen pogled, nekaj drugače občutili in morda v sebi prepoznali željo, da nekaj od nas celo kupijo.

Saj bo šlo, ne da? In vem, da ti to pogosto tudi uspe. Zdaj bi ti rada povedala še zgodbo o tej fotki. To je moja objava izpred šestih let.

Nad fotko je bil en sam stavek: “Another day in my office”.

Kaj za vraga so si tisti, ki so me bežno poznali, lahko o tem mislili, danes res ne vem.

Je pa tako, da:

Kakorkoli že. Takrat nisem imela pojma o tem, kako se z objavami povezati s sledilci. Niti se nisem želela povezati, ker takrat to ni bil moji interes.

Zato pa ti polagam na srce, da tvoje objave, ki so kdaj takšne kot moj “another day in my office” ne dosežejo tvojega namena. Ne bodo te povezale s sledilci. Ne bodo ti prinesle prodaje. Jaz si pa zate želim, da tvoje objave ne odletijo v črno luknjo. Ampak da delujejo. Zato naslednjič, ko se usedeš pred računalnik, najprej razmisli, kaj je tisto, kar želiš, da tvoji sledilci slišijo in čutijo, ko bodo prebrali tvojo objavo.

 

Želim uvodni klic

Podarim ti brezplačen tečaj:

NAUČI SE pisati objave, KI PRODAJAJO izdelke in storitve

Živjo!

Prijavi se za dostop do tečajev, za urejanje nastavitev plačil, članstev ter pregled preteklih naročil.