Včasih se je dobro vprašati, kaj je tisto, kar bodo naši sledilci odnesli od objave, ki jo napišemo. Saj vem, da to delaš, ampak vseeno, danes sem tu, da te spomnim.
Rada bi te spomnila, da tvoji sledilci NE iščejo:
- zgolj in samo tvoje zgodbe, ker z njo si ne morejo zares veliko pomagati;
- samo fotke tvojega produkta (ker to, da je lep, še ne pomeni, da bomo v njih zbudili čustva, se z njimi povezali in bodo zato pripravljeni tudi kupiti);
- samo fotke tebe, ki nekaj počneš (ker ja, s tem jim daš idejo, kaj bi lahko oni počeli, ampak brez nekega višjega smisla);
- samo povezave do tvojega novega tečaja, dogodka, do tvoje nove ponudbe (ker dokler s svojimi sledilci nisi povezan/-a pač ne bodo šli kar kupit);
- nekoga, ki se pojavi 3x, potem izgine za 1 mesec in potem, po enem mesecu napiše objavo z linkom na ponudbo (feniks v primeru vzpostavljanja vezi z našimi sledilci ne deluje).
Neham, ne? Vem, vsakdo od nas se lahko v kateri od teh točk najde. Ampak če vemo, da to ne deluje, potem lahko naredimo drugače.
1. Lahko delamo na tem, da se z našimi sledilci povežemo.
2. Da se ob nas čutijo razumljene, videne in slišane.
3. Da ob naši objavi občutijo, da so se nekaj novega naučili, dobili nek drugačen pogled, nekaj drugače občutili in morda v sebi prepoznali željo, da nekaj od nas celo kupijo.
Saj bo šlo, ne da? In vem, da ti to pogosto tudi uspe. Zdaj bi ti rada povedala še zgodbo o tej fotki. To je moja objava izpred šestih let.
Nad fotko je bil en sam stavek: “Another day in my office”.
Kaj za vraga so si tisti, ki so me bežno poznali, lahko o tem mislili, danes res ne vem.
Je pa tako, da:
- sem se hotela pohvaliti, da ne delam v pisarni (četudi sem takrat že razmišljala o tem, da morda služba na Si.mobilu ni več zame);
- sem hotela pri ljudeh vzbuditi željo po tem, da še kdo drug pobegne iz pisarne;
- sem morda pričakovala, da me bo Turistična organizacija Škofja Loka nagradila za krasno fotko?
Kakorkoli že. Takrat nisem imela pojma o tem, kako se z objavami povezati s sledilci. Niti se nisem želela povezati, ker takrat to ni bil moji interes.
Zato pa ti polagam na srce, da tvoje objave, ki so kdaj takšne kot moj “another day in my office” ne dosežejo tvojega namena. Ne bodo te povezale s sledilci. Ne bodo ti prinesle prodaje. Jaz si pa zate želim, da tvoje objave ne odletijo v črno luknjo. Ampak da delujejo. Zato naslednjič, ko se usedeš pred računalnik, najprej razmisli, kaj je tisto, kar želiš, da tvoji sledilci slišijo in čutijo, ko bodo prebrali tvojo objavo.