Kdo potrebuje osvežitev?

Včasih se v življenju znajdemo na točki, ko dejansko potrebujemo osvežitev. Včasih je dovolj skok v ledeno mrzlo morje, včasih življenje od nas zahteva večji premik iz cone udobja. Pogosto pa začutimo, da moramo osvežiti svoj posel ali pa vsaj odnos do svoje službe. In ne, tu ni bližnjic in težko bo kdo karkoli konkretnega naredil namesto vas. Ampak imejte v mislih – tako kot se vedno lahko na novo zaljubite vase, tako lahko v svojem srčnem poslu najdete nov izziv. Le pot pod noge.

Ko želimo osvežiti svoje misli, svoj pogled na svet, ali pa zgolj omogočiti intuiciji, da pride nekoliko bolj do izraza, je pomembno, da se premaknemo iz cone udobja. Jaz iz cone udobja stopam na različne načine. Najbolj radikalen se mi zdi ta, da zaplavam v ledeno mrzlem morju sredi zime. Priznam, še pred leti mi na misel ne bi prišlo, da bi novo leto začela s plavanjem v Jadranskem morju. Ampak veste, kaj? Verjetno ravno zato, ker je ta metoda najbolj radikalna med mojimi metodami, ima najboljše učinke. Na osvežitev pogleda na življenje, občutkov, idej.

In ne, ni vam treba pozimi v morje. Poiščite svoj skok iz udobja, premaknite se, ker na točki, kjer stojite danes, že vse poznate in preudobno živite, da bi lahko na svet pogledali s svežino. Pri tem pa udobja ne gre podcenjevati. Včasih je izredno dobrodošlo. Sploh če smo si ga zgradili z dolgoletnim preizkušanjem, ustvarjanjem in doživljanjem izmeničnih zmag in porazov.

V poslu ni nič drugače. Dokler se počutimo udobno in ne čutimo potrebe, da bi bilo karkoli drugače, uživajmo v tem. Ko pa začutimo, da to ni več to, kar nas osrečuje, da potrebujemo nekaj več, da se nam nekatere situacije ponavljajo, kljub temu da si jih ne želimo, potem je čas za premik. Če čutimo, da ne stopamo po svoji poti, potem je naša naloga najti pravi izziv in končno stopiti na pot svojega poslanstva. Joyce M. Rosenberg pravi, da ne glede na to, »kako zelo imajo podjetniki radi svoj posel, doživljajo tudi trenutke, ko ga sovražijo«. Zato si za začetek te občutke dovolite in si priznajte, da se tako počutite. Potem pa premislite, kako lahko svoj pogled na poslovni izziv osvežite in kdo vam pri tem lahko pomaga. Nekateri podjetniki se obrnejo k svojim partnerjem, drugi najdejo podporo v družinskem krogu, tretji si poiščejo mentorja.

V času, ko ne dosegamo želene prodaje, ko aktivnosti ne gredo po načrtih, ko se začnemo spraševati, ali smo na pravi poti, je pomembno, da se zavedamo, da ima vsak posel svoje vzpone in padce. Takrat je pomembno, da nekaj časa namenimo vračanju k temu, kar nas je pravzaprav spodbudilo k izbiri posla. Včasih je že pogled na svoje dosežke dovolj, da v sebi ponovno začutimo ljubezen do svojega posla. Nekatere na nadaljnjo pot spodbudi hvaležnost, ki jo občutijo ob tem, da imajo svoj srčni posel. Spet za druge je pomembno, da se še dodatno obkrožijo z ljudmi, ki so jim v življenju pomembni, ker se samo nanje lahko zanesejo, ko v svojem poslu ne najdejo več smisla.

Na več pristopov se lahko opremo, ko se želimo ponovno zaljubiti v svoj posel, ampak prav vsak od nas zahteva aktivno sodelovanje in srčno željo, da nekaj premaknemo v prav smer. Mogoče je ravno sedaj pravi čas, da osvežite svoj posel v ledeno mrzlem morju in  se ponovno zaljubite v svoje poslanstvo.

Prijava na spoznavno kavo