Kaj res? Poznaš koga takega? Sredi lock downa smo bili in nekdo, ki ne spremlja medijev, ni vedel, da lahko naslednji dan otroka končno odpelje v šolo. Dvomim, da se je kje to res zgodilo.
No, nam se ni. Četudi medijev, novic, dnevnikov in časopisov v našem življenju praktično ni. Tudi če sploh ne spremljaš medijev, nekatere (pomembne) informacije pridejo do tebe. Ta informacija, da gredo otroci prve triade v torek v šolo, se je potrudila, da je našla pot do nas.
Torej pomembne informacije pridejo do nas, pa če se trudimo ali ne. Zato se lahko mirno nasloniš nazaj in dneva ne začneš ali končaš z besnim zbiranjem/prebiranjem/goltanjem informacij o tem, kaj se je zgodilo in kaj se še bo. Veš, kaj razmišljam zadnje dni? Kaj vse in koliko bi se ljudje lahko naučili lepega, novega, tistega, kar jih res srčno veseli, če bi le bil njihov fokus bolj usmerjen v to, kar jih polni, kot v to, kar jih prazni.
Vsakodnevno spremljanje medijev nas vsekakor ne more polniti z energijo. Nas pa lahko presneto prazni, straši in dejansko ohromi. Vem, da to ne velja za čisto vsakogar od nas. A če si med tistimi, ki priznaš, da te vse te informacije praznijo, potem JIH NEHAJ tako velikodušno sprejemati v svoje življenje.
Vem, sliši se bolj enostavno, kot v resnici je. Ampak jaz sem živ dokaz, da je mogoče živeti brez televizije, radia in še kakšnega novodobnega medija. Res se da. In prisežem, da vse, kar o trenutni situaciji moram vedeti, IZVEM. Hočeš, nočeš.
Tako sva recimo vedela, da gre Frida v torek v šolo. Da bo v šoli praznovala rojstni dan, ki ga je imela v novembru. Da jo čaka v šoli Miklavževo darilo. In seveda darilo za rojstni dan. Pa da bo pihala svečke. In da ji bo neizmerno lepo. In tako je tudi bilo. Lep in poln torek je za vsemi nami.
No, tale dva na sliki sva midva z mojim možem, ki ob 8:10 zjutraj, v torek, s kavo in z rogljičkom nazdravljava prvemu trenutku brez vsaj enih ali običajno kar dvojih dodatnih malih ušes, po ne vem več kolikih dnevih. Tako. Zate imam danes en konkreten predlog. Če si med tistimi, ki ti poročanje medijev še vedno vzame kar nekaj časa dnevno, da vsaj del tega časa usmeriš drugam.
Veš kam? V to, da svojemu biznisu nastaviš krila in ga pošlješ do svojih novih 2021 ciljev že kar takoj. In do njih bo pot veliko lažja brez moteče družbe medijev.