
-
TA DELAVNICA JE ZATE,
če si s svojimi spletnimi programi (tečaji, članstvi) želiš v prihodnjem letu povečati prihodke in končno začeti delati manj kot delaš sedaj, imeti več časa zase in za vse, kar ti je v življenju ljubo. Pa tudi zate, ki se šele odpravljaš na to pot in iščeš načine, kako spraviti svoje znanje, podporo, preko spleta.
Ja? Si za? Kaj pa, če ti povem, da tvoji prihodki lahko pritekajo na tvoj TRR, tudi medtem ko spiš? Seveda je to mogoče, ampak samo, če imaš v ozadju postavljen dober, pa vendar zelo enostaven sistem.
Na tej kratki delavnici ti zelo konkretno pokažem, kako si ga zgradiš, ne glede na to da:
že imaš svojo e-mail bazo potencialnih strank, ampak je ne uporabljaš;
imaš svojo e-mail bazo potencialnih strank, ampak ti preko nje ne uspe uspešno prodajati;
še sploh nimaš urejene baze potencialnih strank in si želiš končno to urediti in preko mailov tudi prodajati.
Podari sebi in svojemu biznisu to delavnico in si tudi ti postavi biznis tako, da lahko prodajaš, tudi medtem ko spiš, si na morju, na smučanju ali pa enostavno doma s prehlajenim otrokom.

-
Kaj bomo na Zoom delavnici počeli?
1. Pogledali si bomo, kako si urediti zbiranje e-mail naslovov potencialih idealnih strank.
2. Izbrali si bomo vsebino, s katero privabiš svoje idealne stranke na tvojo mailing listo.
3. Naučili se bomo izogniti 5 napakam e-mail prodaje.
4. Odklenili si bomo najpomembnejši korak do uspešne prodaje preko e-mailov.

-
Kaj bomo na Zoom delavnici počeli?
1. Pogledali si bomo, kako si urediti zbiranje e-mail naslovov potencialih idealnih strank.
2. Izbrali si bomo vsebino, s katero privabiš svoje idealne stranke na tvojo mailing listo.
3. Naučili se bomo izogniti 5 napakam e-mail prodaje.
4. Odklenili si bomo najpomembnejši korak do uspešne prodaje preko e-mailov.

-
Že imaš svoj biznis in e-mailov še ne uporabljaš za prodajo. Morda ne verjameš, da bi to zate delovalo ali pa si zgolj ne predstavljaš, kako to deluje, in se ti zdi prezapleteno. Če si to ti, potem nuuuujno pridi, ker če kaj znam, jaz znam poenostaviti in ti življenje olajšati, nikakor zakomplicirati.
»Pa kdo danes še bere maile, jaz se odjavim od vseh novic in sporočil.«
»Nimam niti svoje spletne strani, kaj šele, da bi pošiljala maile.«
»Že pisanje za socialna omrežja mi vzame ogromno časa, nimam časa še za maile.«
»Nimam pojma, kako se lotiti prodajanja preko e-mailov.«
-
Socialna omrežja lahko čez noč izginejo.
Se še spomniš, kako je bilo, ko je pred časom Facebook izginil za par dni? O ja, nastal je cel kaos in halo – v resnici pa ničesar ne plačujemo, da socialna omrežja lahko uporabljamo.
Še ena nevarnost nam preti, pa se je premalno zavedamo – tudi če ne izginejo socialna omrežja, se nam lahko zgodi, da čez noč ostanemo brez svojih profilov (blokirani iz neznanih razlogov, izbrisani, ukradeni). E-mail baza? No, ta je pa čisto čisto tvoja in ti je res nihče ne more vzeti. Ti pa iz nje lahko ustvarjaš prihodek!
-
Rezerviraj torej svoje mesto na online delavnici v živo, kjer dobiš:
- 59 minut znanja in konkretnih primerov iz prakse;
- uporabna jasna navodila, kje začeti in kako si postaviti sistem prodaje preko mailov;
- delovne liste, da si lahko takoj začneš pisati svoj načrt prodaje med spanjem;
- pdf-vodnik, ki te bo tudi pozneje spomnil na pomembne korake prodaje preko e-mailov (prejmeš po delavnici);
- posnetek delavnice, da ga lahko še kdaj v miru pogledaš, ti bo na voljo 45 dni.
Dobimo se v sredo, 25. januarja, ob 18.00 na ZOOM-u. Povezavo za Zoom prejmeš par dni pred dogodkom na mail. Delavnica bo trajala slabi dve uri. V prvi uri gremo čez vsebino, potem bom odgovarjala na tvoja vprašanja, ki bodo vsa dobrodošla. Na koncu pa imam zate še eno presenečenje.
Ne skrbi, vse bo ok, po koncu delavnice bom v spletno učilnico naložila posnetek, ki ti bo na voljo 45 dni.
Uuuu tole bo zate še sploh zanimivo – e-mail je namreč najpogosteje spregledan, pa vendarle najboljši prodajni kanal tudi na začetku poti. Veš, ko še ne govoriš vsem na glas, kaj počneš, ampak to želiš povedati samo tistim, ki ji res zanima, no, takrat je e-mail najboljša izbira.
Ne, delavnica je primerna samo za tiste, ki že prodajajo ali pa želijo začeti prodajati svoje spletne programe, tečaje ali članstva. Primerna je torej za tiste, ki preko spleta prodajajo svoje znanje ali storitve.