
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
V tej epizodi podcasta ONLINE BIZNIS NA IZI (#125) govorim o tem, kako sem ustvarila svoje članstvo – Brezpogojno odločeni – in zakaj je to eden mojih najljubših načinov za stabilen prihodek in močno skupnost.
Če razmišljaš o tem, da bi ponudila članstvo, ali pa se sprašuješ, ali bi sploh delovalo za tvoj biznis, bo ta epizoda zate.
Govorim o:
✔ Zakaj je članstvo eden najbolj stabilnih poslovnih modelov.
✔ Kako sem postavila svoje članstvo in kaj sem se naučila na poti.
✔ Katere napake se splača izogniti in kako začeti preprosto.
1. Zakaj je članstvo eden najbolj stabilnih poslovnih modelov
– Pojasni, da je članstvo kot “naročniški model” – stalni prihodki, ki omogočajo več predvidljivosti in manj stresa ob vsakem lansiranju.
– Omenila bi lahko, da članstvo ni samo za velike skupnosti – tudi z manjšim številom članov lahko zgradiš zelo zdrav biznis.
– Daj primer iz svojega članskega programa – kako ti je pomagal ustvariti redni prihodek, zgraditi zaupanje in poglobiti odnose.
2. Kako sem postavila svoje članstvo in kaj sem se naučila na poti
– Opiši, kako si začela: kaj te je vodilo k tej ideji, s čim si začela (mogoče najprej mastermind, manjša skupina, itd.).
– Povej, kako si zgradila učilnico, kako si strukturirala vsebine, in kako si poskrbela, da ni preveč overwhelming.
– Poudari, kako pomembna je bila skupnost – ne samo vsebine, ampak občutek pripadnosti in podpore.
3. Katere napake se splača izogniti in kako začeti preprosto
– Opozori na napako, ki jo naredi veliko ljudi: da želijo v članstvo vključiti “vse” in postane preveč.
– Poudari, da je bolje začeti z eno vsebino mesečno in dobrim sistemom podpore.
– Povej, kaj bi ti naredila drugače, če bi danes še enkrat začela – to so zlata vredni uvidi za poslušalke.
– Zaključi z mislijo: “Če imaš že tečaj ali program, imaš vse, kar rabiš, da začneš tudi članstvo – le paket moraš zapakirati drugače.”
Če te zanima več o spletnih članstvih, te vabim, da se mi oglasiš na sanja@sanjakrizan.si.
Navijam zate.
Sanja
Transkript celotnega podcasta
Poslušaš podcast Online Business na izi za več prostega časa v tvojem življenju. Ta podcast je namenjen tebi, če imaš idejo, sporočilo ali pa storitev, v katero verjameš z vsem srcem in je preko spleta, torej s spletnimi tečaji, spletnimi članstvi, spletnimi programi, želiš deliti s svetom. Moje ime je Sanja Križan in vabim te, da uživaš v idejah in konkretnih korakih, ki ti pomagajo tvojo storitev v online svetu prodati na izi in si tako v življenju ustvariti več prostega časa in več finančne svobode.
Res sem vesela, da si tu, ker vem, da lahko skupaj narediva ta svet še lepši. Pa greva!
Preberi celoten transkript....
POSLUŠAŠ PODCAST ONLINE BIZNIS NA EASY, 125. EPIZODA: SPLETNO ČLANSTVO ZA STABILEN PRIHODEK IN ZADOVOLJNE STRANKE
V tej epizodi podcasta Online Biznis na Easy govorimo o tem, kako sem ustvarila spletno članstvo. Pred petimi leti spletna članstva še niso bila pogosta tema, v Sloveniji so bila prava redkost, prej izjema kot uveljavljena rešitev za predajanje znanja. Vendar sem se takrat zavedala, da je to moj naslednji korak in da bo ta korak najbolj podprl moje stranke.
Takrat sem ustvarila svoje spletno članstvo “Brezpogojno odločeni” – to je bilo leta 2020. To je eden mojih najljubših načinov dela, saj s člani gradimo dolgoročen odnos. Poznam jih, spremljam njihov napredek in rezultate ter z njimi soustvarjam izjemne zgodbe. Če razmišljaš o tem, da bi ponudil spletno članstvo, a nisi prepričan, ali bi to delovalo za tvoj biznis, bo ta epizoda gotovo odgovorila na marsikatero tvoje vprašanje.
Če pa odgovora ne najdeš, me lahko vedno kontaktiraš na vseh mojih kanalih. V tej epizodi bom govorila o tem, zakaj je članstvo eden najbolj stabilnih poslovnih modelov v online biznisu, kako sem postavila svoje spletno članstvo in katerim napakam se splača izogniti.
Zakaj je spletno članstvo stabilen vir prihodka?
Spletno članstvo omogoča predvidljivost prihodkov, saj člani mesečno plačujejo članarino za dostop do vsebin in podpore. Če imaš 100 članov, prejmeš 100 članarin mesečno. Ta model smo prej poznali predvsem iz fitness centrov in različnih naročniških storitev, danes pa je članstvo priljubljena oblika tudi v online svetu.
Obstajata dve vrsti spletnega članstva:
- Fleksibilno članstvo, kjer člani vstopajo in izstopajo po potrebi.
- Članstvo z minimalnim obdobjem zaveze (minimum stay). Pri meni to pomeni eno leto, saj manjše obdobje ne omogoča resnične preobrazbe in dolgoročnih rezultatov. Večina mojih članov ostaja dve do tri leta, saj jim članstvo omogoča stabilnost in podporo, tudi ko imajo obveznosti, dopuste ali izzive.
Kako sem postavila svoje spletno članstvo?
Začela sem z 12 člani, danes jih imam 60. Moje članstvo ni zasnovano za neomejeno rast, saj vsakega člana osebno poznam, spremljam njegov biznis in pretekle izkušnje. Želim, da ostane skupnost povezana in podpira vsakega posameznika.
Ključna vprašanja pri ustvarjanju članstva:
- Kako boš pridobival nove člane, da bo članstvo ostalo stabilno?
- Bo članstvo tvoj glavni vir prihodka ali dodatek k obstoječi ponudbi?
- Kako boš zagotavljal vsebine – bo to prek webinarjev, coaching klicev, srečanj v ŽIVO?
Kakšne vrste spletnih članstev obstajajo?
- Visokocenovna ekskluzivna članstva – omejeno število članov, osebna podpora in povezana skupnost.
- Nizkocenovna članstva z neomejenim dostopom – članstvo temelji na dostopu do vsebin, brez osebne podpore.
Kaj sem se naučila na tej poti?
- Spletno članstvo se lahko razvije naravno. Moje je nastalo kot nadaljevanje individualnega dela s strankami. Namesto da bi plačale visoko ceno za individualne ure, imajo zdaj dostop do skupinskih coachingov in vsebin po ugodnejši ceni.
- Ne ustvarjaj preveč vsebine! Na začetku sem vsak mesec snemala nov webinar, a se je izkazalo, da to ni učinkovito. Zdaj vsebine dodajam le, ko se pojavi potreba.
- Skupnost je ključna. Čim bolj povezana je skupnost, tem bolj so člani zadovoljni. Pri nas imamo tedenske coaching klice, srečamo se na kosilih in letnih retreatih.
Največje napake pri postavljanju spletnega članstva
- Preveč tehnični pristop. Mnogi se preveč ukvarjajo s platformo namesto s samo vsebino. Začetek je lahko preprost – Facebook skupina z organiziranimi vsebinami je lahko dovolj.
- Nejasna ciljna skupina. Pomembno je, da so člani podobno misleči, imajo skupne izzive in cilje. To omogoča podporno in povezano skupnost.
- Prenizka cena. Cena mora biti postavljena tako, da prinaša vrednost tako članom kot tebi kot ponudniku storitve.
Kako začeti spletno članstvo?
Če že imaš spletni tečaj ali program, imaš že vse pogoje za zagon članstva. Stranke pogosto same izrazijo željo po nadaljnji podpori, zato je ključno, da imaš pripravljen načrt.
Če imaš kakršnokoli vprašanje glede spletnega članstva ali ga ravno začenjaš graditi, mi piši na sanja@sanjakrizan.si in z veseljem ti bom pomagala.
Do takrat pa – čau, čau!
Mnogi ljudje imajo v sebi program, da če želiš več, moraš delati več. Verjemi mi, da zelo dobro poznam ta program, ker sem se ga morala tudi sama znebiti, da danes lahko v življenju delam to, kar znam najboljše po manj kot pet ur na dan, štiri dni na teden. Ob tem končno res uživam in lahko sem jaz, lahko sem umirjena žena, lahko sem super mama Fridi in Franku.
Verjamem, da sem zato prišla na svet. In tudi ti imaš svoj zakaj. Tvoja ideja in tvoj biznis ti lahko v online svetu prineseta več svobode, več prihodka in več prostega časa.
Pridi na mojo spletno stran in se prijavi na brezplačni webinar, kjer ti pokažem, katerim trem napakam se je fajn izogniti, če želiš prodati svoj spletni tečaj in svoj spletni program. Link do tečaja najdeš spodaj v opisu.
Se vidiva. Čau, čau.