Poslušaj na Spotify:

Poslušaj na Apple podcasts:

Poglej na YouTube:

V tej epizodi govorim o tem, da imaš samo 7 sekund, da pritegneš pozornost svoje stranke. Včasih celo manj. V današnjem svetu neskončnega skrolanja in poplave vsebin je prvi vtis tisti, ki odloči, ali bo nekdo ostal s tabo ali šel naprej.

Moj namen je, da si danes pogledava moč “hookov” – tistih uvodnih stavkov, naslovov in prvih besed, ki lahko tvoje občinstvo ustavijo, pritegnejo pozornost in jih spremenijo v tvoje zveste stranke.

Raziskave kažejo, da si ljudje oblikujemo prvi vtis o nekom že v prvih nekaj sekundah srečanja. Nekateri strokovnjaki trdijo, da se to zgodi v manj kot desetinki sekunde medtem ko drugi menijo, da traja od 30 sekund do 3 minut. Skratka – različne teorije obstajajo.

Potem pa je tu digitalni svet s svojimi specifikami, ki jih velja upoštevati. V digitalnem svetu se namreč uporabniki hitro pomikajo skozi vsebine in je pritegnitev pozornosti v prvih nekaj sekundah ključnega pomena. Močan “hook” ali naslov lahko ustavi “scrollanje” in pritegne pravo stranko, kar vodi do večje vključenosti in konverzij.

1. Prvi vtis šteje – in šteje hitro:

  • Zakaj je prvih 7 sekund tako pomembnih za tvoje objave, videe, prodajne strani in emaile.
  • Kako lahko že v prvih nekaj besedah ustaviš “scrollanje” in pritegneš pravo stranko.

2. Moč hookov in naslovov:

  • Kaj sploh je “hook”?
  • Razlika med dobrim in slabim naslovom, zakaj je to ključno za več klikov, ogledov in konverzij.
  • Primeri, kako lahko z enostavnimi triki izboljšaš svoje naslove in prve stavke.


3. Kaj se zgodi, ko pritegneš pravo pozornost:

  • Kako do večje vključenosti (engagement), ko tvoje vsebine ne zvenijo kot prodajni nagovor.
  • Zakaj je pomembno, da nagovoriš stranko tako, kot bi govorila s prijateljem.
  • Kako lahko močan naslov pripelje do več klikov in konkretnih rezultatov.


Zdaj pa gremo na enostavne primere, kako izboljšati HOOKe:

1. Postavi vprašanje, ki zbudi radovednost

Vprašanje prisili bralca, da začne razmišljati o odgovoru.

  • “Si vedel/a, da lahko podvojiš svojo prodajo s preprosto spremembo enega stavka?”
  • “Koliko strank si že izgubil/a, ker nisi uporabil/a tega trika?”
  • “Ali tvoji naslovi delujejo tako dobro, kot bi morali?”

2. Uporabi številke in dejstva

Številke so vizualno privlačne in konkretne – bralca pritegnejo takoj.

  • “7 sekund – to je vse, kar imaš za prvi vtis.”
  • “5 korakov do naslovov, ki ustavijo skrolanje.”
  • “3 napake, ki uničujejo tvoje prodajne objave (in kako jih odpraviti).”

3. Ponudi rešitev za specifičen problem

Stranke se povežejo s težavami, ki jih že čutijo – ponudi jim rešitev.

  • “Utrujen/a od tega, da tvoje vsebine ignorirajo? Tukaj je rešitev.”
  • “Kako pritegniti stranke, ki dejansko kliknejo in kupijo?”
  • “Naslov, ki spremeni skrolanje v klik? Nauči se ga sestaviti.”

4. Izzovi z izjavo, ki vzbudi čustva

Z “drzno” izjavo ali obljubo pritegneš pozornost, ker jo bralci želijo preveriti.

  • “Tvoj biznis ni uspešen? Kriv je naslov.”
  • “Najboljša formula za naslove, ki prodajajo (in ti je še nihče ni povedal).”
  • “Pozabi na dolgočasne naslove – tole deluje vedno!”

5. Nagovori bralca direktno z “ti” ali “tvoj”

Nagovor v drugi osebi ustvari osebno povezavo in pritegne bralčevo pozornost.

  • “Tvoja naslednja stranka te že čaka – tukaj je, kako jo dobiš.”
  • “Kako izboljšati tvoje naslove, da te ne spregledajo?”
  • “Želiš, da tvoje vsebine delujejo? Začni tukaj.”

6. Uporabi moč kontrasta

Primerjaj dve situaciji ali težavi – kontrast vedno pritegne.

  • “2 enostavni besedi, ki lahko spremenita tvoj biznis.”
  • “Od skrolanja do klika: kako v 7 sekundah zgrabiš pozornost.”
  • “Naslov, ki ne deluje: kaj delajo najbolj uspešni drugače?”


Zaključek:

Če želiš, da tvoje vsebine ne gredo mimo tvoje idealne stranke, moraš obvladati umetnost prvih 7 sekund. Poskrbi, da tvoj naslov ustavi skrolanje, prvi stavek vzbudi zanimanje in preostanek vsebine poskrbi za akcijo. 🎯

Če pa se sprašuješ, kako izboljšati prodajo svojih spletnih tečajev in se izogniti najpogostejšim napakam, te vabim na moj brezplačen webinar:
👉 3 napake pri prodaji spletnih tečajev in kako se jim izogniti

Pridruži se, da ti pokažem, kako lahko tvoje vsebine in prodajni pogovori delujejo bolje!

Navijam zate.
Sanja

Pridruži se!

Želiš paket fotografij? (doplačilo 100 €)

S prijavo se strinjaš, da Sanja Križan, s.p. hranim in obdelujem tvoje podatke ter ti pošiljam novičke v skladu s pogoji poslovanja, objavljenimi na spletni strani Splošni pogoji. Od prejemanja novičk se lahko kadarkoli odjaviš.

Prijavi se!

S prijavo se strinjaš, da Sanja Križan, s.p. hranim in obdelujem tvoje podatke ter ti pošiljam novičke v skladu s pogoji poslovanja, objavljenimi na spletni strani Splošni pogoji. Od prejemanja novičk se lahko kadarkoli odjaviš.

Prenesi vodnik!

Vnesi svoje podatke, da ti lahko pošljem BREZPLAČNI VODNIK
4 koraki od ideje do prodanega spletnega tečaja.

S prijavo se strinjaš, da Sanja Križan, s.p. hranim in obdelujem tvoje podatke ter ti pošiljam novičke v skladu s pogoji poslovanja, objavljenimi na spletni strani Splošni pogoji. Od prejemanja novičk se lahko kadarkoli odjaviš.

Želim uvodni klic

S prijavo se strinjaš, da Sanja Križan, s.p. hranim in obdelujem tvoje podatke ter ti pošiljam novičke v skladu s pogoji poslovanja, objavljenimi na spletni strani Splošni pogoji. Od prejemanja novičk se lahko kadarkoli odjaviš.

Živjo!

Prijavi se za dostop do tečajev, za urejanje nastavitev plačil, članstev ter pregled preteklih naročil. 

Piškotki

Piškotki so manjše tekstovne datoteke, ki si jih vaš računalnik zapomni z namenom, da je brskanje po strani za uporabnika bolj prijazno. Ta stran uporablja nujne piškotke (jih ni možno izklopiti, saj zagotavljajo pravilno delovanje strani) ter analitične piškotke (omogočajo spremljanje analitike uporabe spletne strani).