
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
V tej epizodi nagovarjam eno najpogostejših ovir, ko se odločamo o tem, da zaženemo nekaj svojega – odpor do socialnih omrežij.
Če do socialnih omrežij čutiš odpor je to morda zato, ker:
- So ti tuja in nimaš izkušenj z objavljanji.
- Ti objavljanje svojega življenja nikakor ne pritegne.
- Slišiš, da že lahko zgodijo zlorabe.
- Verjameš, da nimaš dovolj znanja.
Pa verjetno bi še lahko naštevala.
Bom pa raje povedala, kaj je tisto, kar je meni pomagalo, da sem ta strah pred šestimi leti premagala:
- Na socialnih omrežjih so ljudje.
- Nihče se ničesar ni naučil čez noč.
- Bolj kot socialna omrežja je pomemben email marketing.
- Ti postavljaš meje – kdaj, kaj in kako objaviš.
- Ljudje iskreno želijo slišati, kdo stoji za neko storitvijo.
- Igrivost je vedno dobra rešitev.
Ne, ni ti treba cele dneve preživeti na socialnih omrežjih, če želiš uspešen posel.
Če pa se lotevaš online biznisa, potem je dobro, da se s socialnimi omrežjih spoprijateljiš. Seveda do te mere, da ti je še udobno.
Če pa te zanima, kako se izogniti nekaterim napakam, ki jih začetniki, pa tudi napredni ustvarjalci spletnih tečajev in članstev v prodaji spletnih tečajev pogosto naredijo, te vabim na brezplačen webinar: https://sanjakrizan.si/3napake
Navijam zate.
Sanja
Transkript celotnega podcasta
Poslušaš podcast Online Business na izi za več prostega časa v tvojem življenju. Ta podcast je namenjen tebi, če imaš idejo, sporočilo ali pa storitev, v katero verjameš z vsem srcem in je preko spleta, torej s spletnimi tečaji, spletnimi članstvi, spletnimi programi, želiš deliti s svetom. Moje ime je Sanja Križan in vabim te, da uživaš v idejah in konkretnih korakih, ki ti pomagajo tvojo storitev v online svetu prodati na izi in si tako v življenju ustvariti več prostega časa in več finančne svobode.
Res sem vesela, da si tu, ker vem, da lahko skupaj narediva ta svet še lepši. Pa greva!
Poslušaš 110. epizodo podcasta online biznis na izi, tudi če ne maraš socialnih omrežij si lahko zgradiš uspešen biznis.
V tej epizodi nagovarjam eno najpogostejših ovir, ko se odločamo o tem, da zaženemo, da začnemo nekaj svojega in zaznamo v sebi odpor do socialnih omrežij. In ta odpor prihaja z različnih koncev in danes želim točno ta odpor nagovoriti, da ti morda olajšam odločitev, da vidiš, da ni vse tako črno, kot morda zgleda, ko se odpravljaš na svojo pot, in ko ti je vse novo. Če do socialnih omrežij čutiš odpor, je to morda zato, ker so ti tuja in nimaš nekih izkušenj z objavljanji.
Preberi celoten transkript....
To pomeni, da tudi nekih privat zadev nikoli ne objavljaš in se ti zdi, da je to nekaj, kar enostavno ne resonira z tabo. Nič hudega. Vse to se da prerast, preživet in spoznat, zakaj nekaj počneš in kaj, kdaj objavljaš in ti takrat vse skupaj postane veliko bolje enostavno.
Drugi razlog je lahko, da te objavljanje svojega življenja nikakor ne pritegne. Oziroma, ne želiš si deliti svojega življenja z javnostjo. Naj te takoj potolažim, da ti ni treba.
Kar je pomembno za tvoje sledilce, za tiste, ki bodo od tebe morda kupili neko storitev, je to, kakšna je bila tvoja transformacija, kaj je tebe pripeljalo do tega, da danes počneš to, kar počneš. Zakaj ti gre to dobro? Zakaj ti lahko zaupajo? In ni nujno, da to pomeni, da moraš deliti slike svojih otrok, večerij, ne vem, vsega, kar ti morda pade na pamet in te je groza, ko pomisliš, da bi to delil, delila.
Tretja stvar je, da slišiš, da se lahko zgodijo razne zlorabe.
V smislu, da se ukradejo profili, da nekdo drug začne namesto tebe nekaj objavljati. Ja, vse to je mogoče, ampak v resnici je to mogoče danes praktično povsod, pa tudi ni tako zelo velika verjetnost, da bi se ravno tebi to zgodilo. Tako da morda je to bolj izgovor, kot zares strah.
Četrta stvar je, da morda verjameš, da nimaš dovolj znanja.
In to je res mogoče, ker gre za nekaj, česar se nismo učili v šoli, nekaj, kar se vsak dan spreminja in enostavno imaš lahko občutek, da ne moreš slediti vsem spremembam. Ampak jaz bi lahko še naštevala in naštevala in naštevala, kaj vse je možno, da stoji za tem, da čutiš nek odpor do socialnih omrežji. Ampak raje bom povedala, kaj je tisto, kar je meni pomagalo, da sem ta strah pred šestimi leti premagala.
Zavedala sem se, da so na socialnih omrežjih ljudje, da tam so takšni ljudje, kot jaz, tisti z mesa in krvi, in da enostavno niso tam zato, da bi čakali, kaj bom jaz objavila in da me napadajo. Ampak da so tam raznorazni ljudje. Tisti, ki jim bo moja vsebina všeč, tisti, ki jim ne bo; da se bojo odzivali včasih eni, včasih drugi, večinoma pa tisti, ki jim bodo moje vsebine všeč.
In tako je ostalo do danes. Druga stvar je, da se ničesar nisem naučila čez noč. Da sem si dovolila, da je to proces in da sem si dovolila tiste stvari, ki jih nisem znala, naučiti, učiti, vaditi, trenirati, iti čez sebe v smislu, iti ven iz cona v udobja in početi korake, ki jih morda ne bi počela, če bi si še danes govorila, da joj, men pa socialna omrežja niso všeč.
Tudi jaz nisem bila v preteklosti nekdo, ki bi blazno veliko delila svoje življenje na socialnih omrežjih in je bil ta prehod, ko sem začela v poslovne namene to početi, tudi zame nov. In še danes si postavljam svoja pravila in še danes ne objavljam svojih otrok. Še danes vem, da je to, kar bom jaz dala na socialno omrežje, zgolj in samo mojo odločitev in da jaz v rokah držim škarje in platno in da sem jaz tista, ki odločam o tem, kaj bom objavljala na socialnih omrežjih.
Tretja stvar je, da bolj kot socialna omrežja, je pomemben e-mail marketing. Socialna omrežja v resnici lahko čez noči zginejo. To je brezplačno. To ni nekaj, kar smo mi plačali in kjer so zdaj gor naše stranke in se lahko pritožujemo, ker zdaj nam pa tega ne dovolijo, pa nam to zaračunajo. Vsakič, ko imaš te misli, je fajn, da se vrneš in da se spomniš, da je to brezplačno. Da to ni nekaj, kar je naše.
E-mail marketing, s tem mislim na to, da smo zbrali bazo e-mailov naših idealnih potencialnih strank. To pa je tisto, kar imamo v rokah in kar lahko delimo svetom in kar je res naše. Kar bi se moglo, ne vem kaj zgodizi, da nam nekdo to vzame.
Ampak ko mi zberemo na neke točno določene načine maile naših idealnih potencialnih strank in začnemo pošiljati tedensko neke novičke, se dejansko s svojimi strankami še toliko bolj povežemo. In jaz veliko bolj kot v moč socialnih omrežji verjamem v moč e-mail marketinga.
Potem je črta stvar, kar sem že omenila, da ti postavljaš meje.
Ti imaš v rokah odločitev, koliko, kdaj in kaj misliš objavljati na socialnih omrežjih. Nihče drug ti ne more reči, tole moraš zdaj objaviti, na ta način. V tvojih rokah je. Tako da dejansko lahko greš korak za korakom iz cone udobja in najdeš neko svoje ravnovesje, v katerem se počutiš dobro.
Peta stvar je, da ljudje iskreno želijo slišati, kdo stoji za neko storitvijo. Kdo stoji za nekim izdelkom, kdo stoji za nekim spletnim tečajem, za nekim načinom razmišljanja.
Dejansko želijo prepoznat naše vrednote, naš način življenja, ampak vse to v luči vsebin, ki jih mi delimo. Se pravi, če jaz učim, kako se naredi spletni tečaj, potem je za moje sledilce precej irrelevantno to, kaj in kdaj mi kuhamo doma. Ali pa tudi ne.
Kaj je zanimivo je to, da jaz delam na tem, da si ustvarim več časa v življenju. Če to pomeni tudi to, da si mi vnaprej pripravljamo in kuhamo hrano, potem lahko to delim kot del mojega načina življenja, mojega lifestylea, ki nekomu pomaga razumeti celostno, kaj to pomeni ustvariti si več časa v življenju.
In še sta stvar je igrivost.
Igrivost je vedno dobra rešitev. Če je v nas ta nek otroški, otroška nagajivost, če se znamo pohecati na svoj račun, če znamo deliti tudi naše spodrsljaje na nek tak zabaven način, ko se iz tega že nekaj naučimo, če znamo najti način, da smo tudi na socialnih omrežjih igrivi, je to za naše idealne potencialne stranke veliko bolj privlačno kot morda neka stroga maska in strokovnost. Če to ni nekaj, kar ti je blizu, potem ne delaj tega.
Če pa ti je vsaj malo blizu, potem poskusi korak za korakom, pa da vidiš, kam te bo to pripeljalo. Se pravi, ne, ni ti treba celih dni preživeti na socialnih omrežjih, ravno nasprotno, jaz si tega res ne želim zate. Če želiš imeti uspešen posel, lahko zelo natančno odločaš, koliko časa želiš preživeti na socialnih omrežjih in se tega tudi držiš.
Ne pomeni, da če boš na socialnih omrežjih samo, ne vem, eno uro na dan, da bo tvoj posel bistveno slabši, kot če boš 12 ur na dan. Ne, ni tako, ta korelacija ne deluje.
Če pa se lotevaš biznisa in še vedno misliš, da socialne mreže res niso zate, in če tvoj biznis nekaj, kar bo delovalo v online svetu, potem je fino, da najdeš način, da se s socialnimi omrežji vsaj približno spoprijateljiš in greš korak za korakom. Najprej eno socialno omrežje zbereš in tisto, ki ti je ljubše, lahko Instagram, lahko Facebook, katerokoli socialno omrežje, in se tam postaviš. Potem pa, ko čutiš, imaš dovolj energije, greš še na drugo socialno omrežje. Tako da to je moje priporočilo.
Vem, da je ogromno ljudi, ki pravijo, ne, jaz tega sploh nočem, to ni moj način življenja. Rečem jim, v redu, lahko si zbereš tudi drugačno pot, obstajajo drugačne poti, ampak ta pot je res hitra in privlačna, pa cenovno izredno ugodna v primerjavi z vsemi drugimi potmi, ki obstajajo. Druge poti seveda temeljijo bolj na e-mail marketingu, se pravi na vsem, kar se dogaja izven socialnih omrežij, na oglaševanju na Googlu in tako naprej. Tako da seveda obstajajo razne možnosti, kjer se mi lahko izognemo socialnim omrežjem, ampak čisto zares, zakaj bi se jim, če je to lahko tako zelo enostavno in tako zelo prilagojeno našim vrednotam.
Če te zanima, kako se izogneš še kakšnim drugim napakam pri ustvarjanju spletnih tečajev – in ena je ravno ta, da se odmikamo od socialnih omrežij in nas to ne zanima – imam še tri napake, ki so zelo pogoste in si jih lahko pogledaš v našem webinarju. Link za prijavo imaš spodaj v opisu podcasta. Tako da upam, da če je to ta tvoja bolečina, da si ravno med tistimi, ki ne marajo v socialnih omrežji, da je danes tale vsebina vsaj na nek način omehčala tvoje mnenje in tvoj pristop do socialnih omrežji in želim ti čim več lahkotnosti.
Čau, čau.
Mnogi ljudje imajo v sebi program, da če želiš več, moraš delati več. Verjemi mi, da zelo dobro poznam ta program, ker sem se ga morala tudi sama znebiti, da danes lahko v življenju delam to, kar znam najboljše po manj kot pet ur na dan, štiri dni na teden. Ob tem končno res uživam in lahko sem jaz, lahko sem umirjena žena, lahko sem super mama Fridi in Franku.
Verjamem, da sem zato prišla na svet. In tudi ti imaš svoj zakaj. Tvoja ideja in tvoj biznis ti lahko v online svetu prineseta več svobode, več prihodka in več prostega časa.
Pridi na mojo spletno stran in se prijavi na brezplačni webinar, kjer ti pokažem, katerim trem napakam se je fajn izogniti, če želiš prodati svoj spletni tečaj in svoj spletni program. Link do tečaja najdeš spodaj v opisu.
Se vidiva. Čau, čau.