Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
Danes bom govorila o potencialnih strankah in razliki med potencialnimi in idealnimi potencialnimi strankami. Šele ko to razliko razumemo, vemo, kdaj in kako si povečujemo možnost prodaje.
Kdo so torej potencialne stranke?
- Jasna definicija ciljne skupine
- Razumevanje, kako priti do njih
- Jezik, ki ga razumejo
- Pristop
Kdo so IDEALNE POTENCIALNE STRANKE
- Že iščejo tvojo rešitev?
- So korak stran od nakupa?
- Postavi si sistem, da bodo do tebe pritekale idealne potencialne stranke
Kje so torej tvoje idealne potencialne stranke? Na tvoji mailing listi.
Kaj z njimi počneš?
- Mail sekvence
- Deljenje vrednosti
- Spoštovanje in potrpljenje
Pogosta napaka pri prodaji spletnih tečajev je prav to, da ne nagovorimo idealnih potencialnih strank – nagovarjamo preširoko, presplošno in tako nas naše idealne potencialne stranke ne slišijo.
Te zanima, kaj so še 3 najpogostejše napake? Potem te vabim, da se prijaviš na brezplačen tečaj, kjer ti pokažem tudi, kako se tem napakam izogniti:
https://sanjakrizan.si/izogni-se-3-napakam-prodaje-spletnih-tecajev/
Navijam zate.
Sanja