Poslušaj na Spotify:

Poslušaj na Apple podcasts:

Poglej na YouTube:

V tej epizodi ti zaupam recept, ki ga lahko uporabiš vedno, ko ne želiš prodati.
Seveda ti želim, da se temu receptu na veliko izogneš, ampak dobro je vedeti zanj. Zato se takrat, ko ti prodaja ne gre, spomni na ta recept in preveri, če si lahko z njim pomagaš.

Pogosto podjetnice in podjetniki prodajajo tisto, kar znajo.
Vprašanje pa je, ali njihove stranke to znanje potrebujejo.

Zamenjevanje delovanja neke tehnike z rezultatom tehnike vedno privede do nezanimanja za našo ponudbo.

Kaj s tem mislim?
Če vzamem npr. neko tehniko, ki ti pomaga odpraviti bolečine in govorim samo o njej, bodo naši sledilci sčasoma dojeli, da:

  • obvladamo neko tehniko in
  • je tehnika dobra, učinkovita.


Je to dovolj, da se odločijo za nakup?
Ne, ker jim ne prodajamo rešitve, ampak jim prodajamo pot do potencialne rešitve.

Kako lahko dosežemo zanimanje sledilcev?
Samo tako, da jim povemo, da imamo REŠITEV, ki jo ŽE IŠČEJO.

Torej recept, ki ti definitivno ne bo prinesel prodaje je, da vseskozi govoriš o svoji tehniki in ne naslavljaš konkretne rešitve.

Kaj pa pomeni konkretna rešitev?

Primer nekonkretne rešitve: odpravljanje bolečin.
Kdo se bo na to odzval? Vsi z bolečinami? Ne, nihče se ne bo.
Zato polagam na srce – bodimo konkretni in vztrajajmo dovolj dolgo.

Povzetek: Rešitev, ki jo že iščejo + konkretnost.

Hvala ker si tu. Če želiš izvedeti več na to temo, se mi oglasi na mail in mi napiši, kje se ti je na področju prodaje spletnih tečajev/programov zataknilo: sanja@sanjakrizan.si

Navijam zate.
Sanja

Želim uvodni klic

Podarim ti brezplačen tečaj:

NAUČI SE pisati objave, KI PRODAJAJO izdelke in storitve

Živjo!

Prijavi se za dostop do tečajev, za urejanje nastavitev plačil, članstev ter pregled preteklih naročil.