Poslušaj na Spotify:

Poslušaj na Apple podcasts:

Poglej na YouTube:

V tej epizodi govorim o tem, kako prepoznati drama queen sindrom pri sebi in kako ga odpraviti.

Kako veš, da je v tvojem biznisu vedno drama?

  1. Ko te kdo vpraša, kako ti gre, vedno govoriš o tistem delu, ki ti ne gre.
  2. Ko delegiraš ekipi, postavljaš nemogoče roke izvedbe.
  3. Ko prenašaš aktivnosti na druge, se ves čas premišljuješ in spreminjaš navodila.
  4. Tvoja ekipa je neprestano v stresu.

Ustvarjanje drame ima različne izvore:

  1. Navada iz korporacije ali druge službe
  2. Občutek, da če je preenostavno, nekaj ni ok
  3. Prepričanje, da tam, kjer ni drame, ni resnega biznisa

Kaj si lahko izbereš?

Lahko si drama queen, lahko pa imaš zen biznis.

Zen biznis ima več prednosti:

  • člani ekipe uživajo v delu
  • tvoji popoldnevi in nekateri dnevi v tednu so prosti
  • tvoj biznis je bolj uspešen/tvoj TRR bolj poln

Zato je moj nasvet vedno – ne bodi drama queen, to res ni več moderno oziroma je samo plod prepričanj, ki si jih že tako dolgo ponavljaš, da se ti že morda zdijo dejstva.

Navijam zate.
Sanja

Prijavi se!

S prijavo se strinjaš, da Sanja Križan, s.p. hranim in obdelujem tvoje podatke ter ti pošiljam novičke v skladu s pogoji poslovanja, objavljenimi na spletni strani Splošni pogoji. Od prejemanja novičk se lahko kadarkoli odjaviš.

Prenesi vodnik!

Vnesi svoje podatke, da ti lahko pošljem BREZPLAČNI VODNIK
4 koraki od ideje do prodanega spletnega tečaja.

S prijavo se strinjaš, da Sanja Križan, s.p. hranim in obdelujem tvoje podatke ter ti pošiljam novičke v skladu s pogoji poslovanja, objavljenimi na spletni strani Splošni pogoji. Od prejemanja novičk se lahko kadarkoli odjaviš.

Želim uvodni klic

S prijavo se strinjaš, da Sanja Križan, s.p. hranim in obdelujem tvoje podatke ter ti pošiljam novičke v skladu s pogoji poslovanja, objavljenimi na spletni strani Splošni pogoji. Od prejemanja novičk se lahko kadarkoli odjaviš.

Živjo!

Prijavi se za dostop do tečajev, za urejanje nastavitev plačil, članstev ter pregled preteklih naročil.