
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
Star biznis pregovor pravi, da ni prodaje, brez prodaje.
Mnogi se na poslovno pot odpravijo iz ljubezni.
Tudi prodaja se lahko zgodi iz ljubezni, ampak se vseeno mora zgoditi.
Če pomisliš, koliko časa nameniš prodajnim aktivnostim in koliko neprodajnim aktivnostim? Kaj če ti povem, da uspešen online biznis ustvarjalec nameni 80% časa prodajnim aktivnostim, samo 20% vsem drugim aktivnostim? Kje pa je tvoj %?
Prodajne aktivnosti:
- pisanje prodajnih objav
- spoznavni klici
- prodajni klici
- odzivanje na komentarje sledilcev
Neprodajne aktivnosti:
- delo v spletnih tečajih
- ustvarjanje in oblikovanje objav/coverk
- nameščanje avtomatizacij
- urejanje video vsebin
- ustvarjanje novih tečajev
- izbira imen
In ja, vidiš, da je seznam neprodajnih aktivnosti veliko daljši od seznama prodajnih, čeprav nisem ne na enem ne na drugem naštela vsega.
Kar ti želim položiti na srce je, da ne glede na to, kako zoprne so ti prodajne aktivnosti – brez njih tvoj biznis ne bo preživel. Se pa lahko naučiš prodaje, ki ti ne bo zoprna in s tem premagaš odpor, ki ti ne služi več.
Ker če mi ne prodamo naših storitev našim strankam, potem jih ne podpiramo, jim ne pomagamo in prav zares ne služimo svojemu poslanstvu. Izbira je na tebi 😉
Navijam zate.
Sanja