
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
V tej epizodi naslovim letno planiranje prodajnih aktivnosti, ki jih z mojimi podjetnicami naredimo vsako leto konec novembra in zaključimo v decembru.
Primer: Ravno smo zaključili proces planiranja za prihodnje leto in ponosna sem na vse moje podjetnice, ki so ga ob meni naredile.
Kaj je ključno pri planiranju:
1. Da jasno vidimo, kaj vse smo si za leto zamislili.
2. Da občutimo varnost, da se čez leto ne bomo zgubljali.
3. Da vnaprej vemo, kdaj bodo naše prodajne akcije in kdaj jih ne bo.
4. Da se zavedamo, da se nam ni treba držati planov kot pijanec plota.
5. Da lahko svoje aktivnosti vnaprej načrtujemo.
Predpogoj za planiranje je, da
– imaš v sebi jasnost, kaj je tisto, kar želiš ponuditi svojim potencialnim strankam,
– se zavedaš, kako pogosto želiš imeti večje prodajne aktivnosti
– ti je jasno, kdaj delaš in kdaj si na počitnicah
– razumeš razliko med ciljem in potjo do cilja, ki jo lahko prilagajaš
Želiš splanirati aktivnosti za prihajajoče obdobje? Oglasi se mi na mail: sanja@sanjakrizan.si, da vidim, kako te lahko podprem.
Navijam zate.
Sanja