
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
V tej epizodi govorim o sindromu iskanja novih tem, novih ciljnih skupin, novih vsebin, ki bi zanimale naše potencialne stranke. Kdaj se odločimo, da ustvarimo nov spletni tečaj/program?
Ko smo na svoji srčni poti, uživamo v tem, kar delamo, že imamo neke prihodke iz svojih online programov, tečajev … prihajajo ideje, se odpirajo priložnosti, ki jih ne smemo zamuditi, nas sledilci celo sami prosijo, če bi še to in ono dodali v svojo ponudbo.
Takrat je na nas, da:
- Preverimo, kam lahko stranke iz novega programa peljemo naprej.
- Ugotovimo, kakšen finančni potencial ima nov program.
- Se vprašamo, ali imamo prostor v svojem koledarju za dovolj resno promocijo.
- Še enkrat preverimo, ali imamo dovolj energije, da to speljemo.
Ko imamo odgovore na ta vprašanja, se bomo zelo verjetno ustavili in šli mimo marsikatere priložnosti ali ideje mirno naprej. Ker vsega ne moremo stlačiti v naš delovnik – prej ali slej se lahko zgodi, da postanemo preutrujeni, preobremenjeni in takšni ne bomo v doprinos ne sebi, ne svojim strankam.
Prevečkrat vidim ustvarjalce online tečajev, da imajo v ponudbi ogromno tečajev, programov. Za večino si upam, dati roko v ogenj, da jih sploh ne morejo prodati in da prodajajo samo nekaj izmed njih. Zato je ključno, kako gradimo sistem svoje ponudbe, da vedno vemo, kaj bomo z določeno strano po določenem programu počeli.
To, da po tekočem traku ustvarjamo spletne tečaje, ki jih morda prodamo enkrat ali dvakrat, ni rešitev, če si želimo ustvariti dovolj prihodka. To je samo ena izmed napak, ki jih pogosto delajo ustvarjalci online tečajev in članstev. O dodatnih treh pa govorim v brezplačnem webinarju – Izberi si svoj termin tukaj: https://sanjakrizan.si/izogni-se-3-napakam-prodaje-spletnih-tecajev/ in se prepričaj, da se tem napakam lahko tudi ti izogneš.
Navijam zate.
Sanja