
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
Ta epizoda podcasta te bo opomnila, da je »ne« včasih res »ne«, včasih »mogoče«, včasih pa tudi »da«.
Ker vem, da se mnogi ob zavrnitvi s strani idealne potencialne stranke ustavijo in občutijo:
- nemoč
- nikoli mi ne bo uspelo
- tako ne morem delati biznisa
…
V resnici pa ima »ne« v biznisu več odtenkov.
»Ne« je sestavni del prodaje.
Razumemo ga lahko kot znak STOP, ali pa kot izziv, da pokukamo, kaj se skriva pod tem ne.
Tam spodaj se pa skrivajo neprecenljiva darila:
- omejujoča prepričanja
- razlogi, ki izgledajo dejstva
- pomisleki, ki večinoma ne držijo
Na nas je, da smo odprti za vse možnosti, ampak da pri tem spoštujemo svojo idealno potencialno stranko. Samo spoštljivost pusti dober občutek na obeh straneh – pri tebi in pri tvoji idealni potencialni stranki, ki se bo mogoče v prihodnje odločila za sodelovanje s teboj.
Te zanima, kako se izogniti napakam pri ustvarjanju svojega biznisa s spletnimi tečaji? Potem te vabim, da si pogledaš brezplačen spletni tečaj: https://sanjakrizan.si/izogni-se-3-napakam-prodaje-spletnih-tecajev/
Navijam zate.
Sanja