Naj te to ne prestraši, ampak spodbudi, da se premakneš naprej v načinu razmišljanja o tem, kaj prodajaš in kako predstavljaš svojo ponudbo. O čem govoriš na svoji spletni strani, o čem govoriš v objavah. 95% vseh nakupnih odločitev je v resnici emocionalnih, zato je toliko bolj pomembno, da razumeš, kaj si tvoja idealna stranka želi.
Vsekakor je v prvi vrsti ne zanima, da imaš: npr. 4 module, 18 webinarjev, 3 delovne liste, 19 ur vsebine. Ne, ne. Kupili bodo zato, ker bodo ob nakupu občutili: pomirjenost, ljubezen, pripadnost, moč, zaupanje, užitek.
Ko je nazadnje moj coach James objavil, da je ustvaril svoje kartice, ki ti pomagajajo do boljše komunikacije s sledilci, sem jih kupila, še preden so sploh ugledale luč sveta. Misliš, da vem, koliko jih bo? Da vem, kako velike so? Da vem, kaj na njih piše in kako točno se jih uporablja? Pojma nimam. Ampak vem, da mu zaupam in vem, da se ob njem počutim varno. Da dobim jasne korake. Zato se je zgodil moj nakup. Komaj čakam, da pripotujejo po pošti iz Amerike.
Tudi o tem govorim v Online biznis akademiji. Eno je tvoj spletni tečaj, drugo pa je ponudba. Pomembno je, kako predstaviš svojo ponudbo. Ma kaj pomembno, odločilno. In ne, tega nas niso učili v šoli. Tega sem se jaz naučila v življenjski biznis šoli, ki me včasih tudi drago stane. V resnici nihče ne rabi vedeti, kaj je tisto, kar ponujaš, ampak kako se bodo ob tem počutili – to je ključno.
Če hočeš začutiti, kako zares videti in slišati svoje stranke in kako jim s svojo ponudbo narisati nasmeh na obraz, te vabim na brezplačni tečaj, kjer povem, kako ustvariti in prodati svoje spletne tečaje ali članstvo. Tukaj si izberi svoj termin: sanjakrizan.si/4koraki.