TE ZANIMA, KAKO RAZMIŠLJAM?
V tej koruzi ni tvoje puške
Današnje misli so me odpeljale v čas moje največje ranljivosti, ko na TRR-ju ni bilo dovolj za prispevke; ma kaj prispevke, ni bilo dovolj niti, da bi razmišljala o kosilu
“Crveno slovo, danas se ne radi”
Moram priznati, da tega stavka še nisem slišala v slovenščini, zato se mi ne zdi fer, da bi ga na vrat na nos prevajala. Ampak, saj se razumemo, ne? Nedelje
Objave za izdelke je težje pisati kot objave za storitve
Aha. Tako zelo pogosto mislijo tisti, ki prodajajo izdelke. Zakaj? Ker morajo imeti fotko svojega zadnjega izdelka. Ker nikakor ne morejo enega izdelka objaviti dvakrat. Ker ko enkrat opišejo izdelek,
Včeraj nekdo ni odpeljal otroka v šolo
Kaj res? Poznaš koga takega? Sredi lock downa smo bili in nekdo, ki ne spremlja medijev, ni vedel, da lahko naslednji dan otroka končno odpelje v šolo. Dvomim, da se
Umazano perilo ne sodi na socialna omrežja
Saj se reče tako, ne? Ko govorimo o sebi, o svojih odnosih. Fran celo pravi, da to pomeni “obravnavati domače, osebne spore, nesoglasja vpričo drugih”. In če socialna omrežja niso
Objave, od katerih nima nihče nič
Včasih se je dobro vprašati, kaj je tisto, kar bodo naši sledilci odnesli od objave, ki jo napišemo. Saj vem, da to delaš, ampak vseeno, danes sem tu, da te
‘Shiny object syndrom’ je bolezen sodobnega podjetništva.
To pomeni, da se navdušimo nad vsemi novostmi, idejami, projekti, ljudmi, strategijami, ki nam pridejo naproti in se vsaj na videz svetijo. Takrat bi vse naenkrat. Brez preverjanja potenciala. In
Dolgih objav nihče ne bere
Kdo sploh še ima čas brati objave, ki so daljše od 9 vrstic, pa še to je veliko? Kdo nameni eni objavi več kot 12 sekund časa? Kdo ne pogleda
Pazi, da ne postaneš zavezanka za DDV
Samo pazi, da ne presežeš 50.000 EUR prihodka, ker potem postaneš davčna zavezanka.Tega stavka nisem nikoli razumela. Pa če sem se še tako trudila. A ne pomeni to, da imaš