
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
V tej epizodi osvetlim 2 različna pristopa pri prodaji online programov.
Definitivno ni ene prodajne strategije, ki bi delovala za vsakogar.
Pri izbiri strategije predlagam, da upoštevaš, koliko imaš energije.
Poleg tega pa priporočam, da se odločaš na podlagi:
- povezanosti s strankami,
- trajanja nakupne odločitve,
- časa, ki ga imaš na voljo za prodajo.
Ključno pri prodajnih akcijah – debrief – analiza prodajne akcije.
Kje je tvoj fokus v prodaji?
Če te zanima, katere so 3 najpogostejše napake pri prodaji spletnih tečajev, te vabim, da se prijaviš na brezplačen tečaj, kjer ti pokažem tudi, kako se izogniti tem napakam:
https://sanjakrizan.si/izogni-se-3-napakam-prodaje-spletnih-tecajev/
Navijam zate.
Sanja