
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
V tej epizodi naslavljam pogosto vprašanje ustvarjalcev spletnih tečajev – ali imeti programe odprte za prodajo non stop, torej da tečajniki lahko kadarkoli vstopijo ali zapirati programe in jih odpreti samo nekajkrat na leto.
Moja preizkušena prodajna teorija pravi, da je veliko boljše prodajati samo 2-3x na leto, kot imeti svoje programe v vsakem trenutku na voljo za prodajo. Sploh ko gre za visokocenovne programe.
Vem, da tole ne bo nekaj novega, ampak a veš, da če so tvoji spletni programi vedno odprti, se zavestno odpoveduješ prihodkom?
Zdaj si misliš, čakaj čakaj, to ne more biti res.
Ker ti pač s tem da neprestano prodajaš omogočaš tistim, ki si v tistem trenutku želijo podpore, da pridejo v program, ne?
Naj ti zaupam konrtaintuitivno pravilo, ki je že neštetokrat potrjeno:
– Neprestano odprta vrata pomenijo, da si ti neprestano v prodaji.
– Neprestano biti v prodajnem procesu je izčrpljujoče.
– Če smo izčrpani in siti prodaje, tega ne delamo dobro in tudi z obstoječimi strankami ne moremo delati dobro.
Zato premisli o svoji neprestani prodaji in morda za kakšno leto obrni strategijo, da vidiš, kaj ti prinese. Če te zanima, kako jaz učim moje stranke prodajati, se mi oglasi na sanja@sanjakrizan.si in ti povem, kako naprej.
Navijam zate.
Sanja