Poslušaj na Spotify:

Poslušaj na Apple podcasts:

Poglej na YouTube:

V tej epizodi govorim o tem, kaj prinaša ožanje ciljne skupine in o izzivih, s katerimi se sreča vsakdo, ki to prvič počne.

Moja mantra je, bolj kot je ciljna skupina ozka, več se bo prodalo, pa naj bo še tako kontraintuitivno.

»Ampak Sanja, jaz lahko pomagam veliko več ljudem, ne samo tem.«
vs.
»Oooo kako enostavno mi je sedaj pisati objave in maile, ko točno vem, komu jih pišem.«

Kako veš, da je tvoja ciljna skupina preširoko definirana?

1. Prodaja se ustavi:
Vsi nekje začnemo. Začetek ni relevanten pokazatelj nadaljnjega razvoja biznisa.
Večinoma se zatakne pri drugi prodaji.
2. Vodiš popolnoma različne posameznike:
Nikakor ne moreš podajati vsebin, ki bi ustrezale vsem.
3. Tvoje objave in maili ostajajo brez odziva.
Tudi če veš, da je vedno nekje nekdo, čutiš, da neodziv vodi v slabo prodajo.

Primer: Ožanje ciljne skupine in potem iskanje, kaj lahko narediš, da hipno povečaš prodajo.

Včasih je tako težko zaupati, da bo ožanje prineslo več prihodka, dokler neožanja zares ne občutiš na svoji koži. Mnogi potrebujejo izkušnjo neožanja ciljne skupine. Ker izkušnja je najboljša učiteljica. Posledice namreč dovolj bolijo, da se na naslednjem koraku ožanje zdi najboljša izbira.

Želim uvodni klic

Živjo!

Prijavi se za dostop do tečajev, za urejanje nastavitev plačil, članstev ter pregled preteklih naročil.