
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
V tej epizodi te nagovarjam, da res dobro premisliš, kdo so tvoje stranke in kaj je njihov izziv. Vem, sliši se najbolj enostavno vprašanje na svetu, v resnici pa je ravno pri tem vprašanju največ napak na naši online biznis poti. Zato o tej temi ne bom kar tako nehala govoriti 😉
Ožja kot je ciljna skupina, več lahko prodaš.
Včasih je komu je pač potrebno reči NE, ker ni tvoja idealna stranka.
Bolj kot na široko in na splošno govorimo, manj ljudi nas sliši.
Čeprav vem, da je to kontraintuitivno. Zdi se ti, da več ljudi kot nagovoriš, več tudi prodaš. Ampak ali je to čisto čisto res?
Kako dovolj zožati?
- Najprej pomislimo, komu res lahko pomagamo.
- Poglejmo, kako podobna nam je ta stranka.
- Dovolj natančno jo opišimo.
- Testirajmo s pisanjem objav – nam je lažje/težje.
- Dovolimo si narediti drugače, tudi če nas je strah.
Primer:
Ali lahko jaz pomagam tistim, ki prodajajo v online svetu izdelke/storitve?
Seveda lahko. Zakaj sem se potem odločila samo za podporo tistim, ki prodajajo svoje storitve?
Je ravno to, da je tvoja ciljna skupina preširoko definirana, tvoj izziv? Daj oglasi se mi na moj mail in mi svojo idealno stranko na kratko opiši, morda ti lahko pomagam najti ožjo nišo: sanja@sanjakrizan.si
Navijam zate.
Sanja