
Poslušaj na Spotify:
Poslušaj na Apple podcasts:
Poglej na YouTube:
Ne glede na to, kako dolgo že nosiš ta laskavi naziv »ustvarjalka spletnih tečajev« ali pa »ustvarjalec spletnega članstva«, obstaja velika verjetnost, da ti je katera od spodnjih napak zelo dobro znana. Vsi se na biznis poti učimo in nekateri celo raje na svojih napakah kot na napakah drugih. Jaz sem se na svojih napakah ogromno naučila, ampak ne namenoma. Če me vprašaš, raje dobim servirano rešitev, kot da jo kot iglo iščem v senu.
#1 Nekosistentno delo z email naslovi naših strank
Vem, da jih imaš in vem, da tu in tam z maili nekaj počneš. Ampak pogosto naletim na to, da ni jasne strategije in tudi ni redne komunikacije. Potem se nam pa v nekem trenutku zazdi, da zdaj bi pa prodajali … pa ljudje debelo gledajo, od kod sploh imamo njihov mail.
#2 Več spletnih tečajev, brez strategije, kdaj kaj ponujaš
Pogosto vidim celo paleto produktov, ampak brez jasnosti, komu kdaj kaj ponujamo. In če vprašam, kaj bo tvoj prodajni fokus čez poletje, dobim široko odprte oči na drugi strani. Iz srca ti priporočam, da prerešetaš svojo ponudbo in pogledaš, kaj je sploh še relevantno.
#3 Testiranje novih pristopov iz tedna v teden
Na 136 načinov lahko prideš do svojega cilja, ampak to ne pomeni, da je dobro, vsakih nekaj tednov spremeniti način dela in poskusiti nekaj novega. Takšna prodaja, takšen popust, takšen bonus … Moje srčno priporočilo je, da se vsaj nekaj časa držiš strategije, v katero verjameš.
Če me poslušaš in se ti je za trenutek zazdelo, da govorim o tebi, ni s tem nič narobe, res ne. Tem trem napakam se je najlažje izogniti tako, da si za online biznis postaviš trdne temelje.
Tukaj si izberi termin za svojo eno uro časa, ki jo nameniš svojemu online biznisu: https://sanjakrizan.si/webinar-4-koraki-za-uspesno-prodajo-online-tecaja/.
V tem webinarju ti pokažem 4 korake da uspešno ustvariš in prodaš svoj online tečaj.
Navijam zate.
Sanja