Poslušaj na Spotify:

Poslušaj na Apple podcasts:

Poglej na YouTube:

Ko rečem tehnika, mislim na vse možne oblike podpore, ki jih danes lahko vidimo na trgu: razne oblike vadbe, razni tretmaji, razne različice jog obraza, Access Barsi, NLP, transakcijska analiza, postavitev družine ipd.

Pogosto berem: “Jaz izvajam to tehniko.”
“Ta tehnika ti res lahko pomaga.”

To je tisto, kar tako pogosto vidim pri objavah, ko govoriš o tem, kaj ponujaš. Pa si res čisto čisto ziher, da tvoja stranka ve, da išče prav tehniko, ki jo ti obvladaš? Naj te razočaram. Ne, ne išče tega, res ne.

Tvojo stranko danes muči glavobol.
Tvoja stranka je danes neprespana.
Tvoja stranka je ugotovila, da je njen otrok odvisen od igric na telefonu.

Tvoja stranka ne zaupa v svoje odločitve.
Tvoja stranka ima težave z želodcem.
Tvoji stranki gre na živce njen partner.

To so izzivi, ki jih imajo ljudje. Ključno vprašanje, ki si ga postaviš, da preveriš, če se to, o čemer govoriš v objavah res dotakne tvojih strank je: Ali trenutno hodi po cesti in se sprašuje, kdo bi ji lahko s to in to tehniko pomagal? In ne, ona ne hodi po cesti in si govori: joj, ta tehnika bi mi pomagala, pa to bi zdaj nujno morala poskusit, pa tale terapija mi bo gotovo pomagala.

Njih ne zanima, kako boš rešila izziv. Njih zanima samo to, da jim ga znaš rešiti. Zato morda poglej par svojih objav za nazaj in pomisli, če nagovarjaš njihov izziv ali govoriš bolj o tem, kako ti lahko pomagaš. Misliš si: Ampak jaz lahko pomagam rešiti več izzivov. Fino, ampak če si multipraktik, te nihče ne sliši, ker prej ali slej sliši samo še to, kaj tvoja tehnika vse zna in zmore. Zato ne bodi multipraktik.

Najdi tisto, kar najraje pomagaš ljudem rešiti. Najdi nekaj, kar jim najlaže pomaga, da se premaknejo iz točke A v točko B. Kaj je njihova točka B? Njihova točka B je npr. naspanost, manj stresa, miren otrok, lahkotnost v telesu, pomirjenost z odločitvijo, ljubeč odnos. Pa še vse to je premalo konkretno. Njihova točka B torej nikakor ni tvoja TEHNIKA, tvoje ZNANJE, tvoji MODULI, tvoj PROGRAM.

Držim pesti, da res prepoznaš, s kakšnim izzivom danes hodi po cesti tvoja idealna stranka.
Navijam zate.
Sanja

Želim uvodni klic

Podarim ti brezplačen tečaj:

NAUČI SE pisati objave, KI PRODAJAJO izdelke in storitve

Živjo!

Prijavi se za dostop do tečajev, za urejanje nastavitev plačil, članstev ter pregled preteklih naročil.