Podcast epizoda #13: Nikar ne pošiljaj mailov svojim strankam

Email marketing je na žalost za mnoge online podjetnike bau bau ali pa nebodigatreba. Za tiste druge podjetnike, ki pa so se ga naučili obrniti sebi v prid, pa velja za najcenejši 24/7 prodajni kanal. Gre za komunikacijo z našimi potencialnimi strankami ali pa strankami po mailu.

Bazo email naslovov gradimo, torej zbiramo email naslove, na različne načine – z brezplačnimi vsebinami, s plačljivimi vsebinami, prijavami na dogodke ipd. Pri tem si pomagamo s platformami – aplikacijami, ki so namenjene zbiranju mailov in seveda potem tudi uporabi teh mailov za povezovanje z našimi sledilci. Ko si sistem za zbiranje in pošiljanje mailov enkrat vzpostavimo, je naslednji pomemben korak ta, da začnemo maile redno pošiljati. Naj bo to na tedenski ali mesečni ravni, važno je, da smo pri tem konsistentni.

Danes s teboj želim deliti najpogostejše izgovore, zakaj online podjetniki ne pošiljajo mailov svojim strankam:

#1 Nočem biti nadležna
Če so na tvoji listi ljudje po lastni izbiri in imajo tudi vedno možnost, da se z liste odjavijo, zakaj misliš, da si z maili lahko nadležna? Če upoštevaš pravilo, da se z maili deli vrednost, da jim vedno poveš nekaj, kar jim je v pomoč ali navdih – zakaj bi takšna vsebina bila nadležna?

#2 Ne vem, o čem naj pišem
Ta izgovor najpogosteje pomeni, da nimamo jasno sliko, kako se srčno povezovati z našimi strankami ali pa da ne vemo, kdo so ljudje na naši listi in kaj potrebujejo ali pa da nimamo jasnega prodajnega načrta in ne vemo, kaj v določenem trenutku komuniciramo in zakaj.

#3 Preveč časa bi mi vzelo
Ja, nekaj časa ti pisanje mailov gotovo vzame, ampak če je tvoja prodajna strategija odvisna od tvoje pojavnosti na socialnih omrežjih in tam že ustvarjaš vsebine, potem te iste vsebine lahko uporabiš tudi v mailih, ne? Nikar ne skrbi, da bi ti kdo kdaj očital, zakaj se tvoje vsebine podvajajo. Prej se ti bo zgodilo, da jih sploh ne bodo videli.

Email marketing je najcenejše orodje za prodajo tudi medtem ko spiš. Ko si postaviš poslovni model in ga podpreš še z emaili, je zmaga prav gotovo tvoja. Nikar mi ne verjemi na besedo, prepričaj se na lastnem biznisu ;). Do takrat pa ... nikar ne pošiljaj emailov svojim strankam, ker se ti lahko zgodi, da bodo tvoji prihodki šli strmo navzgor!

O email marketingu učim tudi v Online biznis akademiji. Če te zanima, kako poteka, si poglej brezplačen webinar: 4 koraki do prodaje spletnega tečaja: www.sanjakrizan/4koraki Izberi si svoj termin in se brezplačno opremi z novim znanjem.

Živjo!

Prijavi se za dostop do tečajev, za urejanje nastavitev plačil, članstev ter pregled preteklih naročil.